Ciljevi učenja: Četvrta godina treninga će pružiti sudentima mogućnost da integrišu različite ishode i kanale učenja (teoriju, praksu i lični razvoj).
Ishodi učenja: Otvorenost i sposobnost za metakomunikaciju, analitička i refleksivna procena klijena i sinteza znanja u psihoterapijskom planiranju, dopušta budućem seritifkovanom psihoterapeutu da bude kompetentan, fleksibilan i etički praktičar sa ličnim psihoterapijskim stilom.
Didaktički metodi: Tokom četvrte godine treninga, biće organizovano kooperativno učenje sa iskusnim kliničarima i supervizorima iz zemlje, regiona i inostranstva, kao i sa kliničarima koji dolaze iz drugih modaliteta sa svrhom komparativnog učenja.
Teme četvrte godine naprednog treninga (3 sata x 2 mesečno): 60 sati + 30 sati supervizije (3 sata mesečno):
- Planiranje tretmana i strategije.
- Kratkotrajne terapije u situacijama lične i prodične krize.
- Rad sa klijentima sa neurozama – teorija i demonstracija.
- Rad sa klijentima sa razvojnim i bihejvioralnim poremećajima – teorija i demonstracija.
- Rad sa klijentima sa poremećajima ličnosti – teorija i demonstracija.
- Rad sa klijentima graničnim poremećajem ličnosti – teorija i demonstracija.
- Rad sa klijentima sa psihozama – teorija i demonstracija.
- Ozdravljenje i završetak psihoterapije.
- Psihoterapija i istraživanja.
- Zaštićeno: Literatura Ričarda G. Erskina za članove - 29/04/2024
- Gostujuće predavanje Tommy Ross-Williams - 22/04/2024
- Empatija i vršnjačko nasilje - 06/01/2024