Ciljevi učenja: Glavni cilj treninga tokom druge godine treninga jeste da se uvede studente u kliničko područje TA prakse, kao ugovornog metoda promene, najviše iz perspektive kliničke i savetodavne psihologije.
Ishodi treninga: Tokom treće i četvrte godine u treningu se očekuje da studenti počnu regularno da primenju TA u svom radu pod supervizijom, stoga je cilj druge godine treninga informisanje o procesu ugovaranja i planiranja tretmana.
Jedan trening traje 8 sati mesečno u vidu jednodnevnog susreta, što na novou godine iznosi 80 sati rada.
Teme druge godine naprednog treninga su organizovane prema sledećem redosledu:
- Uvod u superviziju kao pomoć u učenju.
- Ugovor kao metod i terapijski proces.
- Strukturalna i funkcionalna anliza – procena i intervencije.
- Analiza igara – antiteze igrama, opcije i druge intervencije.
- Reket sistem nasuprot sistema autonomije.
- Psihopatologija parova, simbioza i igre.
- Porodična dijagnoza i intervencije u TA.
- Grupni ugovor i tretman.
- Prof. dr Aleksandra Đurić na temu dopune zakona o zabrani fizičkog kažnjavanja dece - 20/05/2022
- Petodnevna radna nedelja je tradicija koja traje duže od pola veka. Da li je vreme za promene? Odgovor daje Prof. dr Kristina Brajović Car - 03/05/2022
- Prof. Dr Aleksandra Đurić o komentarisanju tuđeg izgleda i (ne)adekvatnim kritikama i šalama - 15/04/2022