Prof. dr Aleksandra Đurić o psihološkim aspektima Novogodišnje groznice

Pretprazničke gužve u tržnim centrima i supermarketima su već svakodnevno zastupljene. Kupuju se hrana, garderoba za doček, pokloni, novogodišnji ukrasi. Mnogi koriste velike rasprodaje u inostranstvu i kupuju preko interneta. Zašto se teško odupiremo tzv. Novogodišnjoj groznici?

Prof. dr Aleksandra Đurić objašnjava da je impulsivna kupovina često emotivna reakcija i ističe da je zato planiranje vremena, same kupovine i budžeta izuzetno važno, s obzirom da se na taj način umanjuje uticaj marketinških strategija na nas. Aleksandra nas poziva da razmislimo o tome šta želimo, koje su naše realne potrebe, a šta su dodatne želje i hirovi, te napraviti prioritete na osnovu istih. Takođe, podseća na duh Božića koji čini pružanje i pomaganje bližnjima, zajednici, humanost.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.