Ciljevi učenja: Kroz treću godinu treninga studenti bi trebalo da budu u mogućnosti da praktikuju psihoterapiju i savetovanje pod supervizijom, Glavni cilj jeste da se podrži etička praksa i profesionalizam u skladu sa temeljnim kliničkim kompetencijama prema EATA Priručniku.
Ishodi treninga: Preporučuje se da student prvo vodi barem nekoliko radionica (u trajanju od 2 do 4 sata svaka) u ne-kliničkom kontekstu u saradnji sa ko-voditeljem (kolegom u treningu i pod supervizijom, po mogućnosti sa istim supervizorom) kako bi savladao psiho-edukacijske aspekte TA pre počinjanja izvođenja psihoterapije sa individuama, parovima i porodicama. Etički fokusi i ciljevi na ovom nivou treninga su da se podrži bezbednost i zaštita u klijent-terapeut odnosu i nauči o adekvatnim odgovorima u kompleksnim situacijama.
Jedan trening traje 8 sati mesečno u vidu jednodnevnog susreta, što na novou godine iznosi 80 sati rada.
Teme treće godine naprednog treninga su sadržane prema sledećem redosledu:
- Ugovaranje sa različitim klijentima. Personalne adaptacije.
- Terapeutski odnos (problemi transfera i kontratransfera u psihoterapiji).
- Klasična TA škola psihoterapije.
- Kateksis škola: reparenting, self-reparenting i spot reparenting.
- Škola terapije novom odlukom – koraci u praksi.
- Relaciona TA i aktuelne TA teorije i razvoj prakse.
- Grupna psihoterapija (TA nasuprot ostalim modalitetima).
- Profesionalni integritet i etika.
- Zaštićeno: Literatura Ričarda G. Erskina za članove - 29/04/2024
- Gostujuće predavanje Tommy Ross-Williams - 22/04/2024
- Empatija i vršnjačko nasilje - 06/01/2024